RAMOWY ROZKŁAD DNIA

RAMOWY ROZKŁAD DNIA

Grupy młodsze: I, II, III

  • 7.00 – 8.00 Schodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m. in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki itp., indywidualna praca z dziećmi.
  • 8.00 – 8.15 Ćwiczenia poranne/ zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy piosence.
  • 8.15 – 8.30 Czynności higieniczno- porządkowe.
  • 8.30 – 9.00  ŚNIADANIE
  • 9.00 – 9.30 Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna.
  • 9.30 – 10.00 Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego, język angielski (poniedziałki i środy), rytmika (wtorki i czwartki).
  • 10.00 – 10.15 Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna.
  • 10.15 – 10.30 Krąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych.
  • 10.30 – 10.45  II ŚNIADANIE
  • 10.45 – 11.45 Pobyt w ogrodzie, zabawy, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze.
  • 11.45 – 12.00 Czynności higieniczno- porządkowe.
  • 12.00 – 12.30 OBIAD
  • 12.30 – 12.45 Kwadrans dla bajki, słuchanie muzyki relaksacyjnej/leżaki
  • 12.45 – 14.15  Wypoczynek na leżakach.
  • 14.15 – 14.30 Czynności higieniczno- porządkowe, zabawa ruchowa.
  • 14.30 – 15.00 PODWIECZOREK
  • 15.00 – 17.00 Bajkoterapia/ czytanie, zabawy dydaktyczne, ćwiczenia utrwalające treści, zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi (pobyt w ogrodzie przedszkolnym). Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci.

 

RAMOWY ROZKŁAD DNIA

Grupy starsze: IV, V, VI

  • 7.00 – 8.00 Schodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m. in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki itp., indywidualna praca z dziećmi.
  • 8.00 – 8.15 Ćwiczenia poranne.
  • 8.15 – 8.30 Czynności higieniczno- porządkowe.
  • 8.30 – 9.00  ŚNIADANIE
  • 9.00 – 9.30 Krąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych.
  • 9.30 – 10.30 Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego, język angielski (poniedziałki i środy), rytmika (wtorki i czwartki).
  • 10.30 – 10.45  II ŚNIADANIE
  • 10.45 – 11.45 Aktywność ruchowa  w ogrodzie.
  • 11.45 – 12.00 Czynności higieniczno- porządkowe.
  • 12.00 – 12.30  OBIAD
  • 12.30 – 13.30 Kwadrans dla bajki, zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci.
  • 13.30 – 14.15  Praca indywidualna, zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści.
  • 14.15 – 14.30 Czynności higieniczno- porządkowe.
  • 14.30 – 15.00  PODWIECZOREK
  • 15.00 – 17.00 Bajkoterapia/ czytanie, zabawy dydaktyczne, ćwiczenia utrwalające treści, zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi (pobyt w ogrodzie przedszkolnym). Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci.